Communiqué de presse – Moteurs économiques investis d’une mission : les organismes caritatifs du Canada

L’économiste en chef du secteur de la bienfaisance et sans but lucratif d’Imagine Canada a publié aujourd’hui un Portrait du secteur économique formé par les organismes de bienfaisance du Canada, un document de discussion rédigé par Brian Emmett, l’économiste en chef, en collaboration avec Geoffrey Emmett. L’analyse invite les Canadiens, les gouvernements, les entreprises et les collectivités à considérer les organismes de bienfaisance non seulement comme des entités animées par une mission, mais également comme des acteurs essentiels à l’économie canadienne. (Imagine Canada)

This entry was posted in Français on by .

About Marnie Grona

Marnie Grona is a marketing communications professional based in Toronto who works for Imagine Canada as Director, Marketing and Communications. She has a Masters Certificate in Marketing Communications Leadership through the Executive Education Centre of the Schulich School of Business and studied marketing and advertising at the University of Winnipeg. She also has a background in arts marketing and management where she served at the Winnipeg Symphony Orchestra, Winnipeg Fringe Theatre Festival and the Royal Manitoba Theatre Centre.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s