Et si vous demandiez à d’autres de collecter des fonds pour vous? Le financement entre pairs – une introduction

La facilité de plus en plus grande avec laquelle nous pouvons partager de l’information a créé chez nous le sentiment d’être connecté avec le reste du monde. Les médias sociaux et d’autres technologies du genre nous permettent d’influencer sans grande difficulté les décisions prises par nos pairs et nos collègues, que ce soit par rapport à la nourriture qu’ils mangent, aux vêtements qu’ils portent ou aux organismes caritatifs qu’ils appuient. (Imagine Canada)

This entry was posted in Français on by .

About Marnie Grona

Marnie Grona is a marketing communications professional based in Toronto who works for Imagine Canada as Director, Marketing and Communications. She has a Masters Certificate in Marketing Communications Leadership through the Executive Education Centre of the Schulich School of Business and studied marketing and advertising at the University of Winnipeg. She also has a background in arts marketing and management where she served at the Winnipeg Symphony Orchestra, Winnipeg Fringe Theatre Festival and the Royal Manitoba Theatre Centre.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s