Une histoire cauchemardesque à faire frissonner le secteur caritatif : le cas britannique

Les organismes de bienfaisance au Royaume-Uni (R.-U.) font face à des réactions négatives comme nous n’en avons jamais vu au Canada. Quelles en seront les conséquences sur les organismes de bienfaisance chez nous? Dans ce billet, nous vous présentons un résumé de ce qui s’est passé au R.-U., les leçons que nous pourrons en tirer, les mesures déjà mises en place par le secteur caritatif canadien et ce que nous devons faire de plus afin d’éviter qu’une histoire semblable puisse se produire chez nous. (Imagine Canada)

This entry was posted in Français on by .

About Marnie Grona

Marnie Grona is a marketing communications professional based in Toronto who works for Imagine Canada as Director, Marketing and Communications. She has a Masters Certificate in Marketing Communications Leadership through the Executive Education Centre of the Schulich School of Business and studied marketing and advertising at the University of Winnipeg. She also has a background in arts marketing and management where she served at the Winnipeg Symphony Orchestra, Winnipeg Fringe Theatre Festival and the Royal Manitoba Theatre Centre.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s