Nouvelle initiative liée aux arts pour appuyer l’accueil de réfugiés syriens dans la première année de leur établissement

Le Conseil des arts du Canada et la Financière Sun Life ont annoncé aujourd’hui une nouvelle initiative touchant les arts afin d’appuyer les efforts déployés pour accueillir des réfugiés syriens au Canada. À compter d’avril 2016, la nouvelle initiative du Conseil des arts appuiera les organismes artistiques qui souhaitent offrir gratuitement aux réfugiés l’accès à un spectacle, à une exposition ou à un événement artistique dans leur communauté. (Conseil des arts du Canada)

This entry was posted in Français on by .

About Marnie Grona

Marnie Grona is a marketing communications professional based in Toronto who works for Imagine Canada as Director, Marketing and Communications. She has a Masters Certificate in Marketing Communications Leadership through the Executive Education Centre of the Schulich School of Business and studied marketing and advertising at the University of Winnipeg. She also has a background in arts marketing and management where she served at the Winnipeg Symphony Orchestra, Winnipeg Fringe Theatre Festival and the Royal Manitoba Theatre Centre.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s